header-img
«لیالی نور» جدیدترین کتاب حضرت آیه الله حسینی طهرانی منتشر شد

«لیالی نور» جدیدترین کتاب حضرت آیه الله حسینی طهرانی منتشر شد

کتاب «لیالی نور» برگرفته از مواعظ شب قدر حضرت آیت الله سیدمحمدصادق حسینی طهرانی منتشر شد

به گزارش «صبح توحید» مجموعه ای که اینک تقدیم جویندگان حقیقت و مشتاقان تجلّیات إلهی می گردد، حاصل مطالبی است که حضرت آیة الله حاج سیدمحمدصادق حسینی طهرانی حفظه‌الله در شبهای قدر 1419، 1422 و 1425 هجری قمری، برای دوستان طریق و پویندگان سبل سلام، بیان نموده‌اند.



در این کتاب مباحثی همچون، اهمیّت دعا و برخی از شرایط آن، چگونگی دستیابی به زندگی شیرین و گوارا، تبیین فناء ماسوی‌الله و بقاء وجه إلهی، چگونگی وصول به حقیقت، نحوۀ اصلاح نفس و مقابله با هواهای نفسانی، بیان گردیده است.

همچنین دربارۀ‌ اهمیّت شبهای قدر، أعمال مستحبّ آن، وجه نامگذاری شب قدر، سرّ تعدّد شبهای قدر، لزوم استفاده از فرصت إحیاء این لیالی با توجّه تامّ به توحید و عشق به خداوند، در این جلسات، صحبت به میان آمده است.



نکاتی از این کتاب:

مراد از شب قدر سالک، ابتدای رسیدن وی به مقام کسانی است در معرفت إلهی به بلوغ لازم رسیده و مظهر حضرت حقّ گشته و به مرتبۀ جمع الجمعی و وجود نائل شده‌اند، و گاهی منظور از شب قدر سالک آن هنگامی است که خداوند متعال به‌نحوی بر وی تجلّی نماید.

شب قدر هر انسانی زمان دیدار وی با پروردگارش است.

حالات و ملکاتی که انسان در شب قدر دارد در طول ایّام سال منعکس می‌شود. کسی که در شب قدر در عالم وحدت است، در طول سال نیز این معنا در او مشهود است و کسی که در عالم کثرت متوغّل است در طول سال نیز به همین معنا مبتلا خواهد بود.

کسی که طالب راه خداست باید هوای نفسش را بکشُد. اگر خدا را می‌خواهد از حُبّ جاه و مقام و اعتبار و از هر حُبّی غیر از حُبّ خدا بیرون بیاید.

 

فروش ویژه با ارسال به سراسر کشور

خرید کتاب گلشن احباب آیت الله حسینی طهرانی

خرید کتاب گلشن احباب آیت الله حسینی طهرانی

راهنمای خرید(برای موارد ضروری): 09155672845

***

 

دیگر آثار حضرت آیةالله حسینی طهرانی، مرحوم علامه حسینی طهرانی، استاد وکیلی و... را در سایت www.towhidshop.org ببینید