header-img
فروش ویژه جدیدترین کتب استاد وکیلی با 40درصد تخفیف
bg

مرتبط

فروش ویژه جدیدترین کتب استاد وکیلی با 40درصد تخفیف

نسخه چاپی جدیدترین کتب حجت‌الاسلام و المسلمین استاد وکیلی با تخفیف 40درصد آماده فروش به علاقه مندان می‌باشد.

به گزارش «صبح توحید»، به مناسبت ایام مبارک ذی‌القعده نسخه چاپی جدیدترین کتب حجت‌الاسلام و المسلمین استاد وکیلی با تخفیف 40درصد آماده فروش به علاقه مندان می‌باشد. شما می توانید با کوپن تخفیف ۴۰p هر کدام از کتب یا تمام آن را خرید نمایید تا در اسرع وقت برای شما عزیزان ارسال گردد.

ریسمان محبت
در این کتاب که در پنج فصل و 87 صفحه به زیور طبع آراسته شده، حقیقتِ ذکرِ شریف صلوات و فلسفه تاثیرگذاری آن در نورانیت نفس انسان مورد بررسی و مداقّه قرار گرفته و به سوالاتی پیرامون این ذکر شریف پاسخ داده شده است.

برخی از عناوین کتاب عبارتند از: معنای صلوات فرستادن ملائک و بندگان به حضرت | دلیل صلوات بر محمد و آل محمد | آیا صلوات تاثیری بر تعالی پیامبر دارد؟ | تفاوت صلوات مرسوم با دیگر انواع صلوات | آثار دنیوی و اخروی صلوات | توضیح شهید آیةالله سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی درباره صلوات

 

 

دارالشفاء
این کتاب که مجموعه‌‌‌‌ای از دروس فقه استاد معظم حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن وکیلی است حرفی نو در نسبتِ تعطیلی حرم‌های مطهر، ویروس کوئید 19، علوم تجربی و علوم مجرد است.

آیا واقعا بازبودن اماکن مذهبی خطر جانی قابل توجه دارد؟

بررسی ادله حرمت تعطیلی حرمهای مطهر

ضریب اهمیت سلامتی چقدر است؟

آیا اماکن مذهبی شفابخش است؟

نظام اسباب و علل استثناپذیر است یا نه؟

ضریب اهمیت زیارت از منظر اسلام چه مقدار است؟

چالش های دانش پزشکی مدرن کجاست؟

اعتبار نداشتن آراء پزشکان در خارج از حیطه تجربه

 

 

درسنامه علم لغت

کتاب درسنامه علم لغت برگرفته از دروس استاد وکیلی می باشد. کتاب حاضر با رنظر گرفتن نکاتی ارزشمند از تاریخ زبان عرب،اصول کشف موضوع له لغات، اصطلاحات لغویان و روش کار با هریک از معاجم لغوی معروف به خوبی می تواند جای خالی را در این عرصه پرنماید.

 

ورود به بخش خرید این سه کتاب

*

راهنما (برای موارد ضروری): 09155672845